Plus och minus

Plus

Sonen kramade mig supergott innan jag skulle åka till jobbet och sa "hejdå !" så där charmigt som bara en liten 2-åring kan göra.

Jag hade en väldigt lyckad engelska-lektion där jag kände att flera barn verkligen förstod några grundläggande saker inom språket.

Vi gjorde om placeringen i klassrummet och det blev riktigt bra.

Jag hann röja en massa på mitt arbetsbord.

Några i klassen skrev mycket lämpliga mål i sina skoldagböcker.

Jag berättade för chefen att allt känns mycket mer positivt nu, och hon utbrast: " jag måste krama dig! "

Det var inte alls så tungt att bära arbetsväskan till bilen ( mindre arbete med hem...)

Syrran ringde och undrade om jag vill följa med till relaxen på badet i stan om ett par veckor.

Maken och jag hjälptes åt med veckohandlingen.

Dottern sa vid 19.30 : " Kan du natta mig? " trots att hon en minut tidigare sprungit runt på övervåningen och busat som en tok.


Nä, några minus bryr vi oss inte om. Det är bara onödigt att påminna sig.

Kommentarer
Postat av: Pia

Helt rätt tänkt!!! Kram!

2008-11-08 @ 22:55:11
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är bara ++++++ nu

2008-11-09 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0