Denna dagen ett liv

Jo, så känns det. För min dag startade nästan mitt i natten. Sonen väckte mig vid 01.00, 02.15, 02.30 och 04.00.
När han vaknade vid fyra hade dottern precis kommit upp till oss, så det blev trångt i sängen med fyra personer där. Ungarna slogs och bråkade men somnade till slut om, kanske vid 04.45. Vid 05.50 var båda vakna igen, sen var det dags för någon av oss vuxna att stiga upp. Krävde att maken skulle gå upp (han hade ju dessutom stört mig med snarkningar hela natten), så jag fick slutligen sova till 07.15.

Sen åkte jag och handlade med dottern direkt efter frukosten och var tillbaka ungefär halv tolv. Snabb lunch, kaffe och sedan skulle maken till jobbet. Resten av dagen har gått åt till att tvätta, städa, diska och jaga på ungarna i trädgården.  Dottern somnade inte förrän 21.10 eftersom hon sov lite i eftermiddags. Nu återstår bara att packa inför morgondagens resa till släkt och vänner. Jag är laddad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0