Nej

Nej, det blev ingen skön sömn inatt (heller). Sonen väckte mig vid 23.00 och 23.55. Efter att jag hade varit hos honom vid midnatt kände jag mig plötsligt risig i magen. Förmodligen hade jag fått för mycket sol och värme under dagen. Dessutom snarkade maken i takt med vinden utanför. Gick till soffan och la mig. Illamåendet lugnade ner sig och jag somnade äntligen om. Vaknade kanske en halvtimme senare av att sonen var vaken igen... Nu stod han upp i sängen och skrek. Fick ta upp honom och söva honom i famnen. Han slocknade turligt nog efter några minuter och jag kunde lägga ner honom och återgå till soffan. Då var klockan kanske närmare halv två. Somnade tvärt. Vaknade en timme senare av att dottern kom upp och ville sova hos oss. Tillbaka till snarket i dubbelsängen... Vid fyra gick makens klockradio igång på discovolym.
Somnade om och vaknade vid 05.00 av att sonen pratade. Som tur var somnade han om och vid 06.30 vaknade han ordentligt. Dags att gå upp!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0