En heldag med vänner

Hade en intensiv dag igår. Först var grannen på besök med sina två minsta barn (2 och 5 år) under förmiddagen. Jag hade båda mina hemma också, så det var full fart från att de kom till att de gick hem igen. Sedan åt jag lunch med barnen, och en liten stund senare kom en annan vän hit med sina två små. De är 3 år respektive 4 månader. Lilltjejen gör inte mycket väsen av sig, men stora pojken härjade rätt friskt tillsammans med min dotter.   Jag hade folk hemma från 10.00 till 20.00 förutom ett par timmar mitt på dan. När gästerna hade åkt var det dags att städa i trädgården och röja i köket. Suck...
Men ändå, det är jättekul att umgås med vänner, och när de har barn i mina barns ålder slipper man sysselsätta sina egna en hel dag. Inte fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0