" Vafför då då ? Vafför gör di på detta viset?"

Jaha, då sitter man här i soffan och undrar vad man ska hitta på...

Dottern kom upp vid 01.00 och ville ligga i vår säng. Blev trångt som sjutton. Maken hade en rejäl snark-serenad halva natten. Nice att lyssna på. Lilla katten gick ut när vi la oss, men det regnade inatt så hon ville komma in igen.Hon satt utanför fönstret i TV-rummet och skrapade på väggen så det lät som om någon försökte göra inbrott. Sonen gnällde till ett par gånger och ville ha nappen. Bara att springa. Gick upp vid sextiden och släppte in katten. La upp ordentligt med mat till henne, annars är hon snart hos en och gnäller. Gick upp för att lägga mig igen. Ja, då ligger dottern tvärs över min kudde... Jag ger upp!

Så, nu sitter jag alltså här. Alla andra sover och jag är vaken, men trött.  Sova får man väl göra i ett annat liv, som någon så käckt kommenterade en gång.

Kommentarer
Postat av: Micke

Som du sa borta bra men hemma bäst

2008-07-07 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0