Att jag aldrig lär mig

Har haft en körig start på arbetsveckan. Inser gång efter annan att vi snart har jullov och att jag inte riktigt kommer att kunna avsluta vissa arbetsområden som jag hade tänkt. Även om man planerar noga från början så är det nästan omöjligt att få ihop det i slutändan. Det händer en massa på vägen, under arbetets gång, och saker som inte kunde ha förutsetts inträffar och påverkar.

Men det är inte grejen, att planeringen spricker, för det händer tyvärr ofta. Det som är intressant är att jag inbillat mig att den inte skulle göra det denna gången...  

Kommentarer
Postat av: Pia

O man blir sååå besviken när man inser att det blev precis likadant som förr.. "Same procedure as last year" liksom.. Men hoppet är ju det sista som lämnar en!! ;o)

Kram på dig!

2008-12-10 @ 11:06:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Du har för många järn i elden blunda o räkna till 10 o ta ett stort andetag

2008-12-10 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0