Ajajajajajajajajaj

Maken höll på att skruva isär dotterns säng, för att sen sätta upp en annan som är större. Han bad mig att plocka bort gosedjuren som låg ivägen. Jag satte mig och plockade bland nallar och sånt. Rätt som det var kom sänggaveln flygande och landade - på mitt högra knä. AHHHHHHHHHHHHHHH! Gissa om jag blev förvånad. Det gjorde saftigt ont, vill jag lova.  Men det är klart att det inte var avsiktligt. Jag var faktiskt oerhört  tacksam att det inte var nån av ungarna som hade fått sänggaveln i huvudet.

Just nu haltar jag omkring så fort jag måste göra nåt. Funderar på att utnyttja makens dåliga samvete till att slippa en del skitjobb framöver... (nä, så får man väl inte göra).

Kommentarer
Postat av: Micke

Tänk nu kan du ligga på divanen o titta på favorit program o käka praliner

2008-12-21 @ 21:13:25
Postat av: Anna

Exakt! Tanken är tilltalande...



Tack för hjälpen tidigare idag. Ni är RIKTIGA vänner!!



Kram Anna

2008-12-21 @ 21:33:31
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Micke

Kram själv det är du värd

Vad har man annars vänner till :-)

2008-12-21 @ 22:14:39
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0