Tillbaka till ruta ett

Ca 22.30  somnar
00.25 kommer på att jag inte hängt den sista tvätten jag körde igår kväll, går ner i tvättstugan och fixar det
03.10 sonen gnäller till, ger honom nappen, han somnar om
03.50 dottern kommer upp, snubblar på något, skriker, ligger och gnäller över ditten och datten i minst en 
halvtimme, hämtar hennes napp, hon somnar om
05.37 sonen gnäller, hämtar honom, han drar mig i håret och petar in fingrarna i min mun, tröttnar och lägger
tillbaka honom i sin säng, han somnar om
06.05 sonen vaknar igen, han har gjort nr 2 rejält, stinker...

Dags att gå upp...
      

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Godmorgon! Ha en bra dag :)

2008-04-23 @ 06:43:53
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0