"Säng, säng, säng, sova, sova, sova ..."

Jag syftar på Galenskaparnas gamla låt, men menar förstås att jag är ruskigt trött. Efter att middagen var lagad ville dottern inte äta, trots att jag gjort mat som jag vet att hon tycker om. "Jag är inte hungrig. Jag är trött." Lyckades efter lite övertalning få i henne nästan en hel portion när hon satt i mitt knä och blev matad. Och hon skulle inte vara "hungrig"... Lillebror satt snällt och petade i sig sin mat på egen hand, trots att han är två år yngre. Sen vägrade hon att sova i sin säng. "Jag kommer inte kunna sova för det gör ont i fingret. Och det är flugor i mitt rum." Hon somnade lite senare i vår säng... Som hon manipulerar mig,det lilla busfröet!

Nu ska jag snart sova, hoppas jag. Måste först se hur det går för HV71  ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0