Nattliga aktiviteter

Efter ytterligare en sen kväll med sonen somnade jag helt färdig. Vaknade efter en liten stund av att jag legat på händerna så de var helt avdomnade. Hade precis drömt att jag blev utslängd från något ställe, finns det något samband tro? Medan jag försökte somna om ökade makens snarkningar till otäckt många decibel, men till slut lyckades jag koppla bort det och slappna av.  Sov tills sonen gnällde till någon timme senare. Gick till honom och tryckte in nappen i munnen. När jag kom tillbaka till sängen snarkade mannen så det var olidligt. Lade mig på TV-soffan och somnade om. Vaknade efter några timmar av att sonen gnällde igen. Det lät som om han haft en mardröm. Som tur var räckte det med nappen och lite klapp på ryggen för att han skulle somna igen. Nu var det dags för mannen att gå upp så jag la mig i sängen igen. Mannen väckte mig innan han skulle till jobbet för att fråga en sak. En timme senare vaknade jag av att lilleman pratade inne hos sig och stora tjejen (som sover nere) ropade: " Det är flugor i mitt rum!" När jag kom ner till henne hade hon ställt sig i docksängen och viftade med snuttefilten.
  God morgon, underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0