Det finns orättvisor i världen...

Var på stan en sväng med dottern som äntligen verkar må lite bättre. Vi hade bara några enkla "uppdrag". Några grejer på Apoteket, halstabletter till maken och en fleecejacka till dottern var allt som skulle fixas. Men, som vanligt, gick det inte helt smidigt. Redan på Apoteket kom första tjafset. " Om inte jag får gå till leksaksaffären tycker jag inte om dig! "  När vi betalat sprang vi in en runda på leksaksaffären för att hon skulle få hoppa på deras studsmatta. Sen var det cyklar som skulle testas, hästar som skulle kramas, bollar som skulle kastas, osv. Nu började mitt tålamod ta slut. Och kaffesugen var jag... Drog med en skrikande unge in på H&M för att kanske kunna stryka fleecejackan från listan. Lyckades hitta två tänkbara och lät dottern välja. Hon tog den jag tyckte bäst om, faktiskt. Medan jag skulle betala drog flickungen i alla tänkbara smycken och accessoarer. Väste åt henne att komma, men inte...   l

När vi kom hem hade sonen fortfarande inte vaknat (somnade innan vi åkte). Det betyder att min käre make haft ca 2 timmar i lugn och ro medan jag jagat dottern på stan. Snacka om att jag hade dragit nitlotten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0